Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки
щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання:
-
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає
адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні мають бути активним у власному
навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у
чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
- Учителі можуть планувати навчальний процес,
враховуючи різні модальності, способи сприйняття, домінування лівої чи правої
півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів
множинного інтелекту учнів;
- Задоволення навчальних потреб учнів вимагає
відповідного спостереження
Немає коментарів:
Дописати коментар